Servis laptopova Popravka računara

Imate pitanje za servisere?

Vrhunski stručnjaci će vam dati pravi odgovor!

Pozovite nas!
064/242-60-60

Tehnička podrška i pomoć klijentima

Odgovori i saveti na vaša najčešća pitanja

Gde se nalazi Popravkaracunara.rs servis™?

Servis računara se nalazi na Zvezdari, u Beogradu, blizu centra grada. Dimitrija Tucovića 128, blizu Gradske bolnice. Povoljnost za sve koji koriste gradski prevoz i to:

Dimitrijala-Cvijićeva (Djeram pijaca): 28, 40, 77, 79

Novo Groblje: 65

Bulevar Kralja Aleksandra: 5, 6,7,12,14

Vukov Spomenik +

Crveni krst +

Kako se vrši slanje i prijem laptopova i računara u servis?

Koristimo usluge brze pošte i to najčešće Postexpress i Bex. Naravno, ako je vama zgodnije, možete po vašoj želji poslati računar na popravku. Nakon prijema, obaveštavamo vas da je uređaj primljen u servis i javljamo vam nakon dijagnoze šta je problem i koja je cena popravke laptopa ili desktop računara.

Kako upakovati laptop, mobilni telefon, tablet ili računar?

Ako imate originalnu kutiju biće idealno pakovanje. Ako ne, onda se morate potruditi da maksimalno lepo upakujete uređaj, što bolje zaštitite od oštećenja pomoću stiropora ili kartona. Na pošiljci obavezno naznačiti da je lomljivo i da vam stave „fragile“ onu čuvenu čašu kao znak krhkosti robe unutar paketa. Naznačite i vrednost uređaja po vašoj slobodnoj proceni jer ako dođe do oštećenja u transportu, cenu uređaja vam mora platiti dostavljač a ne servis.

Kako da vaš laptop bude prioritetno popravljen?

Hitan servis radi po principu danas za danas – za odmah! To znači da se odmah po prijemu uređaja u servis vrši brzinska dijagnostika kvara i javlja klijentu ishod i preporuka za popravku. Najčešće se angažuje više elektroničara kako bi se popravka obavila brzo i efikasno. Cena je stvar dogovora a svakako je nešto veća u odnosu na standardni cenovnik usluga bez prioriteta. Pozovite nas pre slanja uređaja!

Koliko dugo traje popravka?

Na popravci laptopa ili računara se angažuju svi resursi u što kraćem roku. Okvirno se radi o popravci u roku od par radnih dana. Lakše kvarove rešavamo i istog dana kada uređaj dođe na red za pregled.

S druge strane, ako je nu pitanju samo softverski problem, to se radi u roku od par sati i kao i instalacija operativnog sistema, obično traje oko sat vremena.

Da li plaćam ako uređaj ne bude popravljen?

Ako popravka laptopa, desktop računara, mobilnog telefona, tableta, slušalica, servera, zvučnika, video kamere … itd nije moguća, onda nema ni plaćanja.

Plaća se samo za uspešno popravljeni uređaj.

Pošaljite uređaj

Lepo upakovati uređaj i poslati na adresu našeg servisa.

Naznačite da je lomljivo

Obavezno označite uređaj kao lomljiv i unesite vrednost pošiljke

Prijem uređaja

Čim uređaj stigne u naš servis „Popravka računara“, javljamo vam da li je sve u redu.

Otkrivanje kvara

Pošto budemo otkrili kvar, ponudićemo vam rešenje i cenu popravke

Popravka računara

Popravka laptop i desktop računara se obavlja u servisu specijalno opremljenom za ovu vrstu posla.

Slanje uređaja nazad

Nakon popravke, šaljemo vam uređaj na željenu adresu putem brze pošte.